Tuesday 9 February 2016

PRU VALUE MED (AUTO RENEWABLE)

PRU VALUE MED (AUTO RENEWABLE)
Kami semua tahu penjagaan perubatan amat diperlukan dan keperluan untuk penjagaan kesihatan menjadi semakin penting terutamanya apabila kami berusia. Dengan kos perubatan semakin meningkat, adakah anda pernah tertanya-tanya sama ada simpanan anda cukup untuk melindungi anda daripada sebarang ketidakpastian dan penjagaan perubatan? Alangkah baik jikalau adanya pelan perubatan yang bukan saja menjaminkan insurans sepanjang hayat dan melindungi semua keperluan perubatan anda, malah membantu anda menabung juga dengan lebih manfaat? Memperkenalkan PRUvalue med, satu pelan perubatan yang menggabungkan nilai luar biasa dan kemampuan. Dengan PRUvalue med, anda tidak perlu lagi memilih antara kesihatan dan kewangan kerana kami mengambil berat terhadap keperluan perubatan anda. PRUvalue med menawarkan :


Apa itu PRUvalue med?
PRUvalue med ialah rider perubatan premium tetap berkaitan pelaburan yang membayar balik perbelanjaan perubatan yang wujud pada masa kemasukkan hospital dan rawatan pesakit luar.



Mengenai PRUvalue medNARIO MED VALUE INDUAL MASA
Apa itu Med Value Point (MVP)?
Tuntutan bagi manfaat berkelayakkan akan dibayar sepenuhnya (terhad kepada Med Saver, jika bersesuaian) sehingga Med Value Point yang dipilih. Jika jumlah tuntutan
melebihi Med Value Point yang dipilih, Kami akan membayar 80% daripada jumlah kos manfaat berkelayakkan. Manfaat Rawatan Kanser Pesakit Luar dan Dialisis Buah Pinggang Pesakit Luar akan terhad kepada 1.5 kali Med Value Point yang dipilih. Tuntutan ke atas Rawatan Kanser Pesakit Luar dan Dialisis Buah Pinggang Pesakit Luar akan diambil kira dalam Med Value Point.




MED SAVER
Apa itu Med Saver?
Med Saver membenarkan anda menikmati jimatan premium di mana premium yang dijimat boleh digunakan untuk meningkatkan perlindungan dan dana persaraan anda. Jika Med Saver dipilih, anda perlu membayar jumlah yang tetap sebanyak RM300 daripada manfaat berkelayakkan sebelum Kami membayar sebarang perbelanjaan untuk sebarang kecacatan (Kecuali kos Bilik dan Penginapan harian dan Kanta Intraokular) Bagaimana Med Saver berfungsi?


Scenario MED SAVER
James ialah pelanggan lelaki berumur 35 tahun yang bekerja sebagai Pengurus Akauntan (Kelas 1).Beliau membeli pelan PRUvalue med pada 1 April 2015 dengan premium tahunan RM5,250 melabur dalam PRUlink equity fund dan membuat pilihan berikut:

Bagaimana saya bermula dengan PRUvalue med?

Get MORE with PRUvalue med.Wouldn’t it be great if there is a medical plan that not only promises you a lifetime of assurance for all your medical needs, but also helps you save with more benefits?Introducing, PRUvalue med, a medical plan that combines extraordinary values and savings. With PRUvalue med, you will never have to choose between your health and finances as your healthcare needs are what matters most to us.


No comments:

Post a Comment